BENELLI Leoncino 800 Trial

Benelli opäť vytvorilo jedinečný motocykel  
DIZAJN  
Nezameniteľná DNA, ktorá odlišuje motocykle radu Benelli Leoncino od všetkých iných motocyklov nachádza svoju najkonkrétnejšiu evolúciu v novom Benelli Leoncino 800 . Benelli Leoncino s autentickým štýlom, vyznačujúci sa vyváženým mixom klasického a moderného štýlu, ktorý nachádza svoje maximum vďaka novému motoru s objemom 754 ccm, najpokročilejším v rade Benelli. Pri modeli Leoncino 800 sú tvary tvrdšie a výraznejšie, čím sa zvyšuje jeho sila a dynamika: v čistej elegancii svojich línií a modernosti svojho štýlu dokáže tento motocykel vyjadriť všetku svoju podstatu a jedinečnosť, pričom si zachováva to, čo sú ikonickými prvkami radu Leoncino. Vlastne aj vo verzii 800 ccm nájdeme štylistický prvok oblúka, ktorý je viditeľný ako na prednom svetlomete, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ku všetkým ďalším modelom radu Leoncino.   
MOTOR  
Bijúcim srdcom  Benelli Leoncina 800 je kvapalinou chladený štvortaktný dvojvalcový motor s objemom 754 ccm; s výkonom 76,2 HP (56 kW) pri 8500 ot./min a krútiacim momentom 67 Nm (6,8 kgm) pri 6500 ot./min. Dvojité časovanie vačkového hriadeľa v hlave so 4 ventilmi na valec , rovnako ako dvojité telo škrtiacej klapky s priemerom 43 mm , mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová   6-stupňová prevodovka    znamená že ide o moderný a spoľahlivý agregát. 

PODVOZOK  
Rám je úplne nový  tuhý priehradový rúrkový, ktorý perfektne ladí s dizajnom a zároveň zaisťuje ľahkú a svižnú ovládateľnosť na ceste bez ohľadu na zručnosti jazdca bez toho, aby bola dotknutá absolútne zábavný jazdný prejav motocykla. Odpruženie tvorí predná upside-down vidlica   s priemerom 50 mm , zárukou pohodlia, stability a efektivity po celom zdvihu 130 mm . Zadné koleso je odpružené centrálnym nastaviteľným tlmičom s reguláciou pružiny, útlmu aj odskoku  . Brzdový systém je mimoriadne bezpečný -   vpredu dva plávajúce kotúče s priemerom 320 mm a štvorpiestkové radiálne strmene  a  vzadu kotúč s priemerom 260 mm s dvojpiestkovým strmeňom . Kolesá s diskami z ľahkej zliatiny predné  120/70-17 a zadné koleso  180/55-17 . Starostlivosť o detaily a originálne materiály sú charakteristickými znakmi Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderne vyzerajúca nádrž je vyrobená z ocele a nesie logo Benelli, ako velí tradície. Nádrž má pozoruhodnú kapacitu 15 la podčiarkuje svalnatosť tohto motocykla. Predný svetlomet , je zároveň dôležitým dizajnovým prvkom, ktorý zlučuje všetky aktuálne modely Benelli Leončino /125,250,500,800ccm/, je u Benelli Leoncino 800   plne LED s autentickým a sofistikovaným dizajnom, zvýrazneným oblúkom a logom Benelli Leon .   Táto verzia obsahuje palubné prístroje TFT najnovšie technológie  . Sedadlo zaisťuje maximálne pohodlie pre jazdcov i spolujazdcov ; navyše dokonale ladí s celkovými líniami motocykla, podobne ako moderný a vyvážený design výfuku. Levíček / logo továrne Benelli / má zvláštne miesto, hrdo stojace na prednom blatníku , ako na našich historických motocykloch a ostatných súčasných strojoch radu Leoncino. Pre rozšírenie ponuky a zaistenie väčšieho výberu bude neskôr možnosť voliteľnej výbavy Marzocchi a brzdovým systémom Brembo. Motocykel si možno objednať vo verzii 35Kw s možnosťou neskoršieho rozšírenia na plný výkon a to aj so zápisom zmeny do technického preukazu.  

benelli

Striebrošedá

Hnedá

Zelená

Technické špecifikácie

Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih: 88 mm x 62 mm
Zdvihový objem: 754 ccm
Kompresní poměr: 11,5 : 1
Maximální výkon: 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min.
Max. točivý moment: 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min.
Startování motoru: Elektrický startér
Převodovka: 6stupňová
Sekundární převod: Řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2.140 x 870 x 1.160 mm
Rozvor: 1.460 mm
Výška sedla: 805 mm
Objem nádrže: 15 l, rezerva 3l
Pneumatika - přední: 120/70 - ZR17 – M/C 58W
Pneumatika - zadní: 180/55 - ZR17 – M/C 73W
Odpružení - přední: Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm , zdvih 130MM
Odpružení zadní: Nastavitelný monoschock
Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS
Brzda - zadní: Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS
Pohotovostní hmotnost: 222 kg
Spotřeba : 4,9l/100 km 
Svíčky : NGK CR8E

Prednosti:
Predné upside-down tlmiče
Nastaviteľný zadný tlmič
Predné plávajúce dvojité kotúče 320 mm
ABS Bosch
Nízka hmotnosť
Vynikajúca ovládateľnosť

Novinky

Leoncino 500

S viac ako storočnou históriou a inšpiráciou, z ktorej možno čerpať, sa novému CentroStile Benelli podarilo prebudovať jeden z najobľúbenejších motocyklov Pesaro, Leoncino.

502C

S agresívnymi líniami a excentrickým duchom je 502C nový mestský krížnik od spoločnosti Leoncino, navrhnutý pre tých, ktorí milujú vyniknúť štýlom a eleganciou v uliciach mesta.

TRK 502 X

Benelli TRK 502 X má vždy dobrú náladu bez ohľadu na to, aké dobrodružstvá na dvoch kolesách si chcete užiť! TRK 502 X je navrhnutý na prekonávanie jazdných podmienok, do ktorých sa jazdec vydá!

VŠETKY MODELy